Politika pošiljanja, anonimnost in reklamacije

1.) Odprema pošiljk

Pakete odpošiljamo vsak delovni dan iz naših logističnih prostorov v Trzinu.
Osebni prevzemi žal trenutno še niso možni, ker gre za skladiščne prostore in ne pisarniške ali prodajne.

Naročila prenesemo v obdelavo ob 12:00 in so v večini primerov naslednji delovnik pri vas.

Če se vam s pošiljko mudi in je ura že več kot 12:00, nas lahko pokličete na telefonsko številko 069 917 079 in v kolikor bo to v naši moči, bomo vaš paket dodali med naročila tekočega dneva. Na tej številki lahko tudi oddate naročilo, če vam to bolj ustreza od spletnega naročila.

Pri naročilu imejte pripravljene naslednje podatke prejemnika za dostavo:
Ime in Priimek
Naslov
Poštna številka in kraj
Telefonska številka kontaktne osebe
E-poštni naslov (če je mogoče)

Podatke potrebujemo predvsem, da vas lahko dostavljavec ob dostavi doseže in imamo lepšo sledljivost pošiljke.

Dostavo za nas opravlja dostavna služba GLS. Z ostalimi ponudniki (Pošta Slovenije, DPD,…) trenutno nimamo sklenjene veljavne pogodbe in žal preko njih ne moremo odposlati pošiljk.

Diskretno pakiranje

2.) Anonimnost naročila

2.1.) Naročilo

Anonimnost naročila in varovanje osebnih podatkov jemljemo zelo resno. Prav zato smo vzpostavili skupek protokolov, ki omogočajo, da bo vaše naročilo zares ostalo anonimno.

  • Spletna stran uporablja SSL certifikat in zahteva uporabo le varne povezave. V kolikor vaša povezava ne bi bila varna, do te strani ne bi mogli dostopati in tega besedila ne bi mogli brati.
  • Vsa analitična orodja tretjih partnerjev imajo v sistemu dostope le do končnih tehničnih in analitičnih podatkov in ne do podatkov posameznih strank.
  • Uporabljamo šifriran strežnik v Frankfurtu, varovan z najvišjimi standardi strežniške zaščite.
  • Vsak v podjetju, ki upravlja s podatki strank, ima podpisano pogodbo o varovanju podatkov strank in naročil.
Varna spletna stran

2.2.) Pošiljka

Tudi pri pripravi pošiljk poskrbimo, da vaše naročilo ostane anonimno.

  • Vaše naročilo prejmete v nevtralnemu paketu.
  • Do podatkov naročil ima dostop le odgovoren za pripravo paketov v logističnemu centru.
  • GLS dostavljavci o vsebini paketa nimajo podatkov in ne vedo kaj je v njih.
  • Naše podjetje se imenuje Petit d.o.o. (kar piše na paketu) in s svojim imenom ne razkriva vsebine.
Paket Feminosent

3.) Reklamacije

Po trenutnih podatkih, naši proizvodi navdušujejo več kot 98 % vseh prejemnic.

Če vi ne boste ali niste med njimi, potem se vam iskreno opravičujemo – vendarle je vsako (žensko) telo unikat in lahko se zgodi, da učinek ni dosežen ali ni dosežen v pričakovani meri.

Zato omogočamo povrnitev kupnine, vaša naloga je le, da izdelek s katerokoli dostavno storitvijo pošljete na naš naslov in priložite podatek z vašim TRR-jem (lahko ga posredujete tudi na email [email protected]), kamor vam bomo brez dodatnih pojasnil celoten znesek nakazali.