Vračamo žensko samozavest!
Pakete odpošiljamo vsak delovni dan iz naših logističnih prostorov na Črnučah.
Osebni prevzem je možen po dogovoru od ponedeljka do petka na naslovu Vodnikova cesta 187 (tržnica Koseze, Lj).
Naročila ki jih prevzamemo v obdelavo do 12. ure med delavniki, odpremimo še isti dan in so praviloma dostavljena naslednji delovni dan. Naročila ki jih prevzamemo v obdelavo po 12. uri med delavniki, so praviloma dostavljena v dveh delovnih dneh.
Če se vam s pošiljko mudi in je ura že več kot 12:00, nas lahko pokličete na telefonsko številko 069 917 079 in v kolikor bo to v naši moči, bomo vaš paket dodali med naročila tekočega dneva. Na tej številki lahko tudi oddate naročilo, če vam to bolj ustreza od spletnega naročila.
Pri naročilu imejte pripravljene naslednje podatke prejemnika za dostavo:
Ime in Priimek
Naslov
Poštna številka in kraj
Telefonska številka kontaktne osebe
E-poštni naslov (če je mogoče)
Podatke potrebujemo predvsem, da vas lahko dostavljavec ob dostavi doseže in imamo lepšo sledljivost pošiljke.
Dostavo za nas opravlja dostavna služba GLS. Z ostalimi ponudniki (Pošta Slovenije, DPD,…) trenutno nimamo sklenjene veljavne pogodbe in žal preko njih ne moremo odposlati pošiljke.
Anonimnost naročila in varovanje osebnih podatkov jemljemo zelo resno. Prav zato smo vzpostavili skupek protokolov, ki omogočajo, da bo vaše naročilo zares ostalo anonimno.
Tudi pri pripravi pošiljk poskrbimo, da vaše naročilo ostane anonimno.
Po trenutnih podatkih, naši proizvodi navdušujejo več kot 98 % vseh prejemnic.
Če vi ne boste ali niste med njimi, potem se vam iskreno opravičujemo – vendarle je vsako (žensko) telo unikat in lahko se zgodi, da učinek ni dosežen ali ni dosežen v pričakovani meri.
Zato omogočamo povrnitev kupnine, vaša naloga je le, da izdelek s katerokoli dostavno storitvijo pošljete na naš naslov in priložite podatek z vašim TRR-jem (lahko ga posredujete tudi na email [email protected]), kamor vam bomo brez dodatnih vprašanj celoten znesek nakazali.
Premium zavarovanja paketa pomeni, da bo vaš paket dodatno zavarovan za primer izgube ali poškodbe ob prejemu. Storitev se dodatno zaračuna, in sicer v višini 0,90 EUR, če omenjene stortitve ne želite, jo lahko pred oddajo naročila lahko odkljukate .
V primeru, da je vaš paket izgubljen ali poškodovan ob prejemu, se zavezujemo nemudoma poslati nov paket. oz. v primeru že plačanega paketa vrnemo denar, če izdelka/izdelkov ni več na zalogi.
Storitev torej omogoča, da se stranka s to storitvijo IZOGNE potrebi po reklamacijskem postopku s kurirjem in po vračanju izdelka na svoje stroške. Dolgotrajni reklamacijski postopki s kurirji v tem primeru niso potrebni in ste na podlagi fotografije stanja paketa nemudoma upravičeni do zamenjave brez fizičnega preverjanja poškodovanega artikla. Storitev NE omogoča, da lahko stranka poškodovan artikel obdrži. Potrebo po vračanju starega izdelka določi prodajalec glede na vrednost in stopnjo poškodovanosti.