069 917 079

Danes naročite, jutri dobite – BREZPLAČNO!

Menopavza in 5 neprijetnosti, ki jih lahko omilimo same

Ali menopavza res potrebuje zdravljenje? V sodobnem družbenem okolju, ja. Predstavljamo 5 neprijetnosti, ki jih menopavza prinese in načine kako jih omiliti.

Dejstvo je, da z nastopom menopavze izgubimo pomembno naravno zaščito pred številnimi boleznimi.

Bi vas presenetilo, da ženski hormon estrogen naravno skrbi za:

  • ohranjanje holesterola v normalnih mejah,
  • ščiti kosti,
  • skrbi za zdravje našega srca, ožilja, možganov in kože,
  • zdravje intimnega predela telesa?
 
Začetek menopavze

Nivo estrogena v obdobju menopavze pada, zato je pomembno, da bolj kot kdajkoli prej postavimo naše zdravje na prvo mesto prav v času menopavze. Pravijo, da za vsako bolezen rož’ca raste, mi pa vam pri soočanju s težavami v menopavzi pomagamo s petimi uporabnimi nasveti. Vse več žensk je naklonjenih naravnim metodam lajšanja težav, ki jih prinaša menopavza.

Kako si lahko pri težavah, ki jih prinese menopavza pomagamo same?

1.) Vročinski valovi

Neprijetni občutki, ki se pojavijo pri 75% ženskah in jih posameznice opisujejo takole: »…na lepem me oblije kot da bi me nekdo na hitro stuširal, kot nevidna intenzivna močna sila… pa srce razbija in se pojavi tak občutek utesnjenosti…«. 

 

Slaba novica za vse ljubiteljice kave je, da intenzivnost vročinskih valov poslabšuje prav uživanje kofeina. Podoben vpliv imajo tudi alkohol in močne začimbe v hrani. 

 

Lažje rečeno kot storjeno, poskušajte se izogibati obremenjujočim okoliščinam in močnim negativnim čustvom, če vam seveda to vaš življenjski slog sploh dopušča. Ko začutite občutek toplote v prsnem košu, se v tistem trenutku umaknite v miren kotiček in se osredotočite na globoko trebušno dihanje ter sproščanje.

2.) Zmanjšanje kostne gostote

Kot posledica pomanjkanja estrogena se lahko pojavi tudi »krhkost kosti« oziroma osteoporoza. Nujna je dobra preventiva, ki vključuje tri pomembne dejavnike. Telesna dejavnost, kalcij in vitamin D (žensko telo dnevno potrebuje približno 1000-1200 mg kalcija ter 20-25 µg vitamina D). V resnici je precej preprosto. Poskrbite za zadostno mero gibanja na sončni svetlobi in uživajte v s kalcijem bogati hrani (semena, stročnice, mleko in mlečni izdelki, špinača, idr.).

 

Fitoestrogeni so snovi, ki po strukturi in delovanju posnemajo telesu lastni estrogen. Najdemo jih v soji, stročnicah, jabolkih, lanenem semenu in ovsenih kosmičih.

Težave z menopavzo

Žensko telo dnevno potrebuje 1000-1200 mg kalcija ter 20-25 µg vitamina D. 

3.) Suhost intimnega predela

Največji problem pri ženskah v menopavzi predstavljajo težave z zunanjimi rodili in sečili. Po ugotovitvah raziskovalcev naj bi se več kot 54% posameznic spoprijemalo z bolečinamisrbečicopekočim občutkom in suhostjo. Kar 42% žensk pa s pogostejšim in pekočim uriniranjem ter z blago urinsko inkontinenco.

 

Na vašo srečo in kot rezultat trdega dela številnih strokovnjakov danes obstaja povsem drugačna intimna kremica za naravno vlaženje Feminosent, ki se od drugih vlažilnih gelov in pripravkov razlikuje po tem, da spodbuja naravno vlaženje, hkrati pa s stimulirajočim delovanjem skrbi za povrnitev ženske energije in resnično izboljša odnose.

4.) Nihanje razpoloženja in motnje spanja

Medtem ko ženski hormoni veselo poplesavajo v našem telesu, se to še kako odraža v slabšem razpoloženju, razdražljivosti in potrtosti. 

Še posebej, ko nastopi menopavza, sprejmite modro odločitev in nahranite svoje telo in kožo s kvalitetnimi hranili ter se podajte v naravo. Uživajte antioksidante (selen, vitamin E) in živila, ki vsebujejo fitoestrogene (soja, stročnice, jabolka, laneno seme, ovseni kosmiči, itd).  Gibajte se! Med vadbo se v telesu sproščajo endorfini, ki skrbijo za dobro voljo, zmanjšanje stresa, tesnobnosti in pomagajo do boljšega spanca.

5.) Težave s spominom

Številne raziskave povezujejo pojav menopavze s razvojem Alzheimerjeve bolezni. Pri ohranjanju našega najpomembnejšega organa v telesu (možganov seveda!) upoštevajmo pravilo: »Kar koristi srcu, je zdravo tudi za možgane.«. 

Krepite možgane z redno telo- in umo-vadbo, predvsem pa se izogibajte nezdravim navadam. Strokovnjaki predstavljajo 9 živil z dokazano nevroprotektivnostjo, ki torej varujejo naše možganske celice: zelena listnata zelenjava, druge vrste zelenjava, jagodičevje, oreščki, fižol, polnozrnata živila, mastne ribe, perutnina in olivno olj. Izjemno koristne učinke na naše možgane pripisujemo orehom, ki po svoji obliki posnemajo strukturo možganov. Nam narava v resnici pušča sporočila o svoji zdravilnosti?

Izjemno koristne učinke na naše možgane pripisujemo orehom, ki po svoji obliki posnemajo strukturo možganov.

Nam narava v resnici pušča sporočila o svoji zdravilnosti?

[{"code":""
[{"code":""
"label":"Zavrti ponovno"
"label":"Zavrti ponovno"
"win":false}
"win":false}
{"code":"ZAME10"
{"code":"ZAME10"
"label":"10% POPUST"
"label":"10% POPUST"
"win":true}
"win":true}
{"code":""
{"code":""
"label":"Brezplačna dostava"
"label":"Brezplačna dostava"
"win":false}
"win":false}
{"code":"ZAME10"
{"code":"ZAME10"
"label":"10% POPUST"
"label":"10% POPUST"
"win":true}
"win":true}
{"code":"TESTER3"
{"code":"TESTER3"
"label":"3x TESTER"
"label":"3x TESTER"
"win":true}
"win":true}
{"code":"ZAME10"
{"code":"ZAME10"
"label":"10% POPUST"
"label":"10% POPUST"
"win":true}
"win":true}
{"code":"TESTER2"
{"code":"TESTER2"
"label":"2x TESTER"
"label":"2x TESTER"
"win":true}
"win":true}
{"code":"ZAME10"
{"code":"ZAME10"
"label":"10% POPUST"
"label":"10% POPUST"
"win":true}
"win":true}
{"code":"PRIHRANI5"
{"code":"PRIHRANI5"
"label":"5€ POPUSTA"
"label":"5€ POPUSTA"
"win":true}
"win":true}
{"code":"TESTER1"
{"code":"TESTER1"
"label":"1x TESTER"
"label":"1x TESTER"
"win":true}
"win":true}
{"code":""
{"code":""
"label":"Več sreče prihodnjič"
"label":"Več sreče prihodnjič"
"win":false}
"win":false}
{"code":"PRIHRANI5"
{"code":"PRIHRANI5"
"label":"5€ POPUSTA"
"label":"5€ POPUSTA"
"win":true}]
"win":true}]